ktyrberg.blogg.se

Hemlangtan

Kategori: Allmänt

Typiskt dumt, jag som tankte att det bara skulle vara harligt och underbart att skypa med familjen igar, men inte da. Framat kvallen satte den dar konstiga kanslan in, ni vet nar nagot saknas och allt annat kvittar. Om man har haft kanslan innan kanner man igen den ganska snart och forstar att det ar hemlangtan som har slagit rot. Kommer ihag att Ola fragade mig for nagra dagar sedan om den varsta hemlangtan gatt over, och insag da att jag faktiskt inte haft nagon hemlangtan alls hittills... Fram till igar da. Well well, det ar bara att bita i det sura applet, eller nagon annan tillganglig frukt och sta ut tills januari, och det ska nog ga vagen om jag kanner mig sjalv ratt :) hehe

Kommentarer

  • Syster Elin säger:

    :-) <3

    2013-11-22 | 19:37:11
  • Curt Tyrberg säger:

    Inte roligt men övergående. Blev själv väldigt ledsen för 40 år sedan. Men det var över morgon efter.

    2013-11-23 | 13:23:23

Kommentera inlägget här: